Friday, July 11, 2008

....

哦....好多天没写了!
昨天休息就跟朋友去了bugis走走!
买了一件衣服给自己,然后买了两件给爸爸!
我还有三个星期就能回家咯!
好开心哦...我已经迫不及待的在慢慢的收拾我的行李了!!
嗯...是有点夸张啦!但,不能怪嘛!我很久很久没有回家了!
'回家的感觉实在真的太好....'
最近都一直在跟朋友msn倒数我回家的日子!
他们太久没有见到我了!我也很想你们的呀!!
我朋友下星期一就搬来跟我一起住咯!!
开心...开心...有人陪我了!!

3 comments:

kopitelp16 said...

Yeah, I know it's exciting to know that you're coming back soon. Going to be 21 soon, heh? Aunt Debbie and I already have something for you....

好快就可以返屋企喇。。。 到时你就会领较一下阿斯谦嘀利害!你个镇时就会觉得拒一嘀都唔可爱,系可怕!哈哈哈!
有镇时拒两兄弟又真系几得人锡!阿旭宏比较听话。Anyway, you'll see them both when you come back.....
See you soon. Let me know how much the latest iphone 3G cost, ok?

Little Jenny said...

I think He write so much,
The one things important for him is the Iphone price XD.
Anyway. Come back then I bring you go Konot pasar malam,
I bring u go eat double cheese burger with a cheap price !

我me said...

Konot pasar malam??? is it Counnaught Cheras?? very crowded lei....but got so many snacks, shoes, clothes.......